Серія меблів IQ
Серія меблів IQ Lite
Серія меблів Online
Серія меблів Smart
Серія меблів Work
Серія меблів Transformer

Меблі для персоналу

Робочий офіс – місце, в якому безліч людей щодня проводять третину доби. В інтересах керівництва будь-якої компанії, аби цей час було використано співробітниками максимально ефективно, і в майбутньому принесло свої плоди.

Однією з умов досягнення даної мети є забезпечення по-справжньому комфортних умов праці, що включає в себе створення гармонійної атмосфери, актуальне оформлення робочого простору і, безумовно, меблі для персоналу, які б поєднували в собі функціональність і зручність.

Крім співробітників, працюючих в офісних кабінетах, тут з'являються й відвідувачі: клієнти та партнери компанії. Те, яке враження на них справить офіс, безпосередньо вплине на створення думки про репутацію та імідж фірми.

 

Офісні меблі для персоналу. Що взяти до уваги при їх виборі?

Аби досягти бажаного результату – приємної та комфортної обстановки і такого оформлення робочого простору, щоб створювалось позитивне враження у відвідувачів, слід врахувати наступні фактори:

- площа приміщення, куди планується купити меблі для персоналу;

- число робочих місць, які варто організувати;

- інтенсивність потоку відвідувачів;

- виділений бюджет.

Сучасний офіс, незалежно від того, йдеться про невеличкий кабінет або про чималий робочий простір, може бути оформлений зовсім нестандартно та поєднувати в собі високу естетичність і не менш високу функціональність.

Для того щоб меблі офісні для персоналу були  максимально зручні та сприяли ефективній роботі співробітників і створювали загальне приємне враження про компанію, вони повинні відповідати наступним критеріям:

- виготовленні з якісних, міцних, зносостійких матеріалів, що не вимагають складного догляду;

- ергономічність і мобільність меблевих модулів;

- актуальне дизайнерське оформлення;

- зручність в експлуатації.

 

Процес облаштування офісного простору

Оптимальне зі всіх точок зору рішення, яке дозволить заощадити час і добитися дійсно бездоганного результату – одночасно закупити всі необхідні меблі для персоналу в офіс. Подібний підхід виключить ймовірність виникнення труднощів, пов'язаних зі складнощами поєднання і розміщення меблів різних стилів.

 

Де купити якісні меблі для персоналу?

Офісні меблі для співробітників можуть бути як закуплені у виробника, так і замовлені ​​під індивідуальні розміри, з урахуванням конфігурації робочих кабінетів. Для багатьох основна дилема при облаштуванні пов'язана саме з цим питанням.

З одного боку, меблі для персоналу під замовлення здаються більш вдалою ідеєю, адже вони дозволяють створити ексклюзивний інтер'єр, з іншого боку, готова продукція від великих меблевих концернів відрізняється більш високою якістю та конкурентною вартістю. Ніякого протиріччя тут немає: висока якість обумовлена інноваційним обладнанням і найсуворішим контролем висококласних професіоналів, а доступна ціна – більш низькою собівартістю масштабного виробництва.

 

MERX: якість та індивідуальність за доступною ціною

Офісні меблі для співробітників від найбільшого концерну MERX – вибір тих, хто не готовий йти на компроміс.

ТМ Merx – компанія, за плечима якої понад двадцять п'ять років успішного досвіду в сфері виробництва офісних меблів. В її каталозі представлені серії офісних меблів для персоналу, що поєднують в собі ексклюзивну якість, багатофункціональність і естетичність.

Серія IQ – зразок популярної в сучасному світі бенч-системи, що є економічно більш доцільною та вигідною, ніж аналогічне рішення з окремих столів. Вибір на користь IQ дає можливість раціонально на всі 100% використовувати офісні простори будь-якої площі та геометрії, і створювати надзвичайно зручні робочі місця для співробітників. Така серія меблів для персоналу, що складається з безлічі різних елементів, у повній мірі задовольнить прихильників сучасного стилю.

IQ Lite – користується заслуженою популярністю. Серія офісних меблів, для якої характерне використання універсальної колірної гами, що дозволяє органічно вписати меблеві конструкції в діловий інтер'єр без конфлікту з прийнятим тут корпоративним стилем.

Online – зразок продуманого до дрібниць рішення для створення багатомісних робочих зон для компактних і просторих офісних приміщень. Дана серія меблів для персоналу є прикладом вдалої бенч-системи, яка дозволяє облаштувати офісні простори з прийнятою в сучасному світі відкритою системою планування open space.

Smart – універсальна серія меблів для різних типів офісів і будь-якого формату бізнесу. Кожен з її елементів розроблений з урахуванням ергономічних і фізіологічних потреб, і відрізняється зручністю до найменшої деталі. Особливістю серії Smart є можливість регулювання висоти опори столів, що підвищує їх функціональність, і в той самий час дозволяє співробітникам підлаштовувати робоче місце «під себе». Необхідно відзначити й те, що столи даної серії забезпечені спеціальними комунікаційними блоками, завдяки яким вдається уникнути проблеми заплутування проводів від комп'ютерів та оргтехніки.

Transformer – серія офісних меблів від ТМ MERX, що поєднує в собі високу якість матеріалів і виконання, практичність і функціональність. Її ключовою особливістю виступає здатність до трансформації у всіх проявах. Елементи серії, немов деталі конструктора, створені для того, аби мати можливысть комбінувати їх між собою, створюючи нові меблеві конструкції. Робочі столи даної серії компактно складаються, що дозволяє зберігати їх в умовах обмеженого вільного простору.

Крім розкішного асортименту готових серій, компанія MERX, співпрацюючи з провідними дизайнерами та конструкторами, пропонує повний комплекс послуг по реалізації індивідуальних проєктів.

Розгорнути
Меблі для персоналу
Нужна мебель с
индивидуальными
размерами?

Прорахувати індивідуальний проєкт

Дякуємо! Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом
Ви погоджуєтесь з умовами обробки персональних даних

Контакти

    +38 (044) 492 69 59
м. Київ, вул. Солом'янська, 1, Центр меблів MERX
Form sent successfully!
Ви згодні з умовами обробки персональних даних