Оплата

Оплата товару покупцем здійснюється після оформлення замовлення на підставі виставленого рахунку-фактури. Зробити ж саме замовлення можна не тільки в салоні, але й також на сайті office.merx.ua/ua. Для цього достатньо заповнити електронну форму на сторінці товару. Менеджер компанії уточнює деталі, консультує з усіх питань, виставляє рахунок.


Доступні способи оплати представлені нижче.

  • Безготівковий розрахунок через касу, термінал самообслуговування будь-якого банку, розрахунковий рахунок вашої компанії.
  • Документ, що підтверджує оплату, чек з П. І. Б. одержувача.
  • Через інтернет-банк Приват24, додаток Privat24.
  • Документ, що підтверджує оплату, банківська виписка з П. І. Б. одержувача.


Розрахунок проводиться в гривнях.


Платником та одержувачем повинен бути безпосередньо сам Покупець. Оплата від третіх осіб не приймається.


Договір купівлі-продажу вважається укладеним з моменту оплати Покупцем замовлених Товарів.


При отриманні товару клієнту видаються всі необхідні документи згідно законодавства України.

 

 

Контакти

    +38 (044) 492 69 59
м. Київ, вул. Солом'янська, 1, Центр меблів MERX
Form sent successfully!
Ви згодні з умовами обробки персональних даних